torsdag 16 juli 2009

Must been somethin´ about chemistry ´n´ such

I Tisdags bar det som sagt av till Uddevalla med Rustan & Tommy för att gratta lilleman som nu är 9 år, shit vad tiden går fort!
Blev en heldag där nere & var hemma runt 11- halv 12 på kvällen.
Igår så blev de lite småfix här hemma, sen drog jag iväg till Skövde & Emma :)
Vi köpte godis, dricka & film till vår filmkväll, sen gick vi till Wallermans & käkade, vi tog en öl & åt sweetchili kycklingspett med lökringar & nån dipp, mums va det, men väldigt starkt!
Sen åkte vi hem till emma & kollade på tv resten av kvällen, blev ingen film för de va endel bra på tvn :)
Idag när vi hade käkat frukost & gjort oss iordning åkte vi in till stan för att träffa Klahr, mycket kul att se henne igen! :D Så gick vi på stan, käkade pizza & avslutade dagen med kladdkaka :)
Sen åkte jag med tåget till Fkp & skulle byta där till tåget till Floby, & det tåget var 55 min försenat! Jag höll på att få krupp, jävla bajståg att jämt vara försenade!

Imorgon ska jag med brorsan till Media Markt & kika på en ny databurk till honom, sen kl.1 så ska jag & pappsen vara ute i Gökhem, för att sen åka med alla gubbar till Järpås för att kika på Midnattsolsrallyt! :D
Va evigheter sen jag va på Rally, så ska bli riktigt kul! :)

Just nu vill jag bara ha ett jobb, ge mig vad som hellst! Bara jag får något att göra & tjänar lite pengar!!
Funderar på att ta en tripp ner till Ullared snart, nån som vill hänga med? :)
Måste även planera in en Halmstadsresa, när jag nu ska hinna :o
Nä nu kommer jag inte på nåt mer att skriva, men vi hörs! :)

/ Jennie

I've seen the morning in the mountains of Alaska
I've seen the sunset in the East and in the West

1 kommentar: