torsdag 9 juni 2011

i'm gonna shake it up

Åh vad jag har blivit kär i den här låten, lyssna medans ni läser! ;)


Imorses åskade & blixtrade det som fan halv 7! Hela fabriken blev bäcksvart, jag flög ur dragbilen & sprang livrädd till Muhamed. Sen gick brandlarmet & vi gick ut, de blixtrade som fan så jag gick in, vände ryggen åt & hade hörselproppar i. Usch vad hemsk! Var med tjejerna i packen tills det slutade.

Pratade lite med Rickard innan jag gick hem, mysigt :)
Fick endel uträttat på stan idag, var på um, växlade till mig dollar & köpte nya strumpor! :)
Köpte pizza från Mingus till middag, aldrig provat förut men de va riktigt gott! :)
Nu har jag & tommy bakat cokladrutor & om en stund ska vi äta jordgubbar & glass, mums!

Imorrn blir de jobb till 3, sen vet jag inte vad vi ska hitta på?
Lördag blir det troligen Hova om Rickard får bestämma :)

Nää nu ska jag göra nåt mer vettigt, kanske :)

1 kommentar: