onsdag 22 juni 2011

i'm gonna touch you right now

När jag var mindre tyckte jag de såg himla kul ut när dom målade tånaglarna på film, dom hade tussar eller såna här färdiga toeseperator mellan tårna. När jag beställde lite sminnk från ELF köpte jag såna här & dom va ju superbra! Inte jätte bekväma, men man har ju dom inte så länge :) Betalade typ 15kr får ett par.



Så här såg jag ut för en stund sen. Målade även med nya nagellacket från ELF, superfin färg!


Hittade även en bild på Tommy på mobilen! Lite mer bilder kommer när jag fått dom från Stumpan! :)

Btw, jag gjorde negerbollar förut med choklad i, muuums vad goda dom blev!
Nu ska jag titta klart på The Town, se om Rickard ringer & säjer gonatt, sen sooova!
Bara imorrn kvar, läängtar efter ledigt!

& Grattis till Jenny som fick vikariatet på MB! <3

Puss på er! <3

1 kommentar: