tisdag 7 juni 2011

tjejer kan göra supersaker, verkligen

Halloj :)

Vilken härlig långhelg det har varit, men vad fort de gått! Spenderat nästan all min lediga tid med min Rickard.
Vi vann tyvärr inget på bingon i onsdags, men de va roligt :) Funderar på om jag skulle fråga mamma om vi kunde åka imorrn med :)
Dopet i torsdags va fint & Bobby va supersöt! :) Sen på kvällen gjorde vi ingenting tror jag? Minns inte, haha :)
I fredags morse åkte jag iväg till Skövde. Håret & sminket blev rätt bra, så det kommer nog bli jättefint tror jag! Åkte sen in & köpte en examenspresent till Jenny innan jag åkte hem. På kvällen åkte vi ut till Kleva & grillade, det var mysigt & gott!
Lördagen var det ju supergött väder, så vi låg ute hela dagen, badade i poolen, spelade poängkubb & grillade. Jag brände mig rejält på bröstet & Rickard på ryggen, så vi hade separata sovrum den natten så vi kunde bre ut oss lite, haha :)
Söndag var vi nästan hela dagen ute i Gökhem hos Jan & Jeanette, lekte med Joel. Rickard va med uppe i verkstaden endel medans jag hjälpte Stumpan med maten :)
Igår va vi i Borås & shoppade, hade en jättemysig dag & vi fick med oss lite saker hem :)

Jag säjer till Rickard: Du är bäst *pussar han på kinden*
han svarar: ja du är rätt bra du med
haha, klockrent! Min lilla plutt <3

Idag har jag jobbat, gick bra fast var dock aldeles för varmt på jobbet! Rätt skönt att inte jobba eftermiddag iaf, säkert ännu varmare! Ikväll gjorde jag fruktsallad, det var riktigt gott!
Åskade en liten stund med, som tur va var det väldigt lite, så de va skönt :)

Nu ska jag kolla runt lite här sen ska jag lägga mig & försöka sova. Råkade somna till en liten stund vid halv 5 tiden, men var inte så länge så hoppas de ska gå att somna i tid ändå :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar