söndag 12 juni 2011

it's you and me now

Idag har jag lekt frisör, fixade Sabinas hår & smink till balen, hon blev så fin! Jag tog inga bilder men hoppas på att få några från dom sen :)

I fredags kom Becca hit en stund & tjöta skit, de va trevligt! :)
Sen kom Rickard & vi spelade sällskapsspel med mamma & pappa hela kvällen, mys :)
Igår åkte vi iväg till hans mormor & morfar i Hova & var borta hela dagen! Sen blev det lite mys innan vi somnade gott till en tecknad film :) Idag har jag som sagt vart i Skövde, sen lagade jag köttfärspaj när jag kom hem, blev riktigt bra! Sen har jag & R bara myst hela kvällen, såå härligt!

Nej ska snacka lite till med Becca på msn sen måste jag sova, är trött!
Puss på er!


Idag är det exakt 2 år sen vi tog studenten, helt otroligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar