tisdag 14 juni 2011

vem är professor höök?

Ögonen börjar svida nu, dags att göra mig iordning för sängen tror jag :)

Va supergott med en blåbärsmuffins efter cykelturen hem ikväll, mmmums :D

Imorrn ska jag baka lite till Tommys student. Tänk att min lillebror tar studenten redan & han har sommarjobb som lastbilschaffis, att han är så gammal nu, haha!

På torsdag ska jag in till Um igen, så ska möta upp Jenny när hon slutat jobbet så ska hon följa med mig dit :) Så blir det systemet & lunch på stan med :)
Sen på fredag tar ju Tommy studenten & på lördag ska vi fira Jennys examen :)

Ja hade väl inte så mycket mer att berätta tror jag :)




2 kommentarer:

  1. wiee:) har saknat dej:)<3 fest i hela huset;)
    pusss

    SvaraRadera
  2. saknar dig med! <3 att de ska bli ;) puss på dig!

    SvaraRadera