lördag 28 januari 2012

Mitt huvud dödar mig!

Nu är vi ääntligen hemma efter en lång dag!
Känns som att mitt huvud ska sprängas & det är så himla jobbigt! Har fått en starkare tablett av mamma, men den ska jag ta innan jag lägger mig så får väl stå ut så länge!
Men har annars vart en go dag! Började dagen med att titta på Faik - Borås där Faik vann stort, så de va kul!
Sen åkte vi iväg till Finsång, käkade på Rasta utanför Jönköping på vägen upp & fikade på ett annat Rasta nånstans mellan Linköping & Gränna på vägen hem :)

Kom hem för typ en kvart sen :)
Stannade på Shell nu på vägen hem & köpte ostbollar & cola, så de ska jag njuta av i soffan nu!
Dom där uppe har fest, som vanligt. Men jag hoppas att även dom som alla andra ska ut på Mohombi som är i stan ikväll. Så det inte är fest hela natten lång så mitt huvud kan få lite lung & ro!

Nä känner att huvudet inte blir bättre av ljuset från datorn, så ska lägga ner detta nu!
Hoppas ni mår bättre än jag & har en trevlig lördag!
Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar