fredag 27 januari 2012

Under the sea

Idag har jag vart ute för första gången på nästan en vecka! De va skönt :)
Jag & Rickard & katterna var på en roadtripp & åkte hem till mamma & pappa medans dom hade visning på lägenheten här. Så de va katternas första resa!
Haha dom skötte sig bra. Pepsi va lite mesig medans Mini va lugn, men Fia va ännu mesigare!
Haha det är ju hennes revir, hon borde försvara, men istället fräste hon lite & gömde sig under soffan xD

Aja de gick ju bra iaf som tur va, så kan dom va där om vi åker bort :)

På tal om att åka bort, imorrn ska vi åka med mamma & pappa ända till Finspång! Tokigheter!
Men kanske plockar upp ett biljardbord på vägen! Får väl hoppas att dom som skulle kolla på de innan imorrn inte köper de :)

Får väl hoppas min förkyldning lugnar sig bara, men jag kommer ha med mig massa näsdukar, nässpray & alvedon så hoppas de går bra!
Så efter pappa & Tommys match imorrn bär de iväg :)

Åt kladdkaka för en stund sen & det var underbart gott! :D

Åh nästa vecka ska vi boka kryssning! Åh vad skönt det ska bli att komma härifrån bara över helgen! Så hoppas alla får ledigt så vi kommer iväg :)

Nej nu ska jag fortsätta ta de lungt i soffan, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar