måndag 23 januari 2012

Sjuklingar på fredriksbergsvägen

Hejhej, här händer inte alls mycket. Både jag & Rickard ligger här hemma & är sjuka.
Igår va jag iaf & spelade matchen, vi fick 2 poäng! :D Men jag va helt slut efter, hade feber så jag sjukanmälde mig.

I fredags va jag & Jenny ute på en liten tripp. Avverkade loppisarna här i stan & så va vi en sväng i Kinnarp & kikade, kollade även in huset :)
Rickard låg hemma & va sjuk, så vi käkade Tacos på kvällen & bara tog de lungt.

Lördag va jag & kollade när pappa & Tommy hade match. Sen blev det en lugn kväll här hemma.

Så fort jag mår bättre så blir det att börja packa, har inte börjat med det än. & så fort vi blibit friska kommer en kille hit & kollar på lägenheten, hoppas han tycker om den :)

Nä nu ska jag fortsätta kolla på tv & inte göra nånting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar