tisdag 17 januari 2012

Poochie

Hejhej!

Va ett tag sen jag bloggade nu, men jag hade en fin födelsedag! Käkade smörgåstårta & va på bio! Filmen va helt okej :)
Så har vi lärt oss att inte prakera i parkeringshuset vid willys efter kl 22 på vardagar, haha!
I fredags så hade jag lite kalas med familjen, farmor & farbröderna :)
Käkade tacorullar med sallad & citronmarängtårta till kaffet!
Fick jättefina presenter, tacktack! <3




I lördags så kom Rickard mamma, pappa, syskon, mormor & morfar. Då hade jag fika & chokladmoussetårta! Denna gången har jag inte fuskat på nåt av kalasen, gjort allt själv, inte illa alls ;)
Fick bra presenter där med, fick min ljusstake som jag önskade mig!

Inte tagit kort på ljusstaken, men den ser ungefär ut så :D

Sen på kvällen gjorde vi inget speciellt, köpte pizza & myste framför tvn :)
Söndag så städade vi ut julen & bowlade. Vi vann igen! :D

Igår va vi ute i huset med mamma & pappa, mätte fönster, kollade färger osv :)
Här får ni några smygbilder på huset :)


Kök

Gillestuga

Här ska vi ha bäddsoffa :)

Öppen spis
Nu går vi mest & längtar efter att flytta!

Efter det följde vi med mamma & pappa hem & käkade Knut till middag, mums!
Sen en liten kvällspromenad när vi kom hem.

Idag gick jag upp kl 14, kokade ägg & makaroner. Sen kom Rickard hem & vi åkte & bowlade med pappa & brorsan. Efter de bjöd vi på pastasallad med tonfisk & ägg :)
Nu slappar jag i soffan, va ute på en promadad med Rickard förut men nu har han somnat :P

Funderar på om man kanske skulle gå på bio imorrn igen? Den tidiga kl 18. Vi är så sugna på att se Hamilton! Ska se om jag kan prata med Rickard :)

Blev långt men hoppas ni orkat läsa ändå :)
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar