onsdag 4 januari 2012

Onsdagen den 4e Januari 2012

Hallå era små blåbär! :)

Igår bowlade vi & de gick riktigt bra tycker jag! Hoppas att det kan hålla i sig nu bara! På söndag börjar FT ligan igen & jag & Jimmy har gått upp till Div. 13! Hihi rooooligt!
Efter det va vi & tittade på ett hus i Norra Vånga, men de va så sunkigt & nergånget så de va inget för oss. Hoppas att det kommer nåt mer hus att kolla på :)

Idag sov jag till halv 4 tills Rickard kom hem, sen fixade vi Lax till middag & så har jag duschat & vart & handlat lite. Rickard ligger där inne & sover :P

Nu är det bara en natt kvar sen lite ledigt! Imorrn ska jag till tandläkaren kl 13, sen när Rickard slutat jobbet så ska vi nog åka till Skövde en sväng :)

Brw, om nån vet vart man kan köpa Lemon Curd får ni gärna säga till mig, ska ha det till mitt kalas nästa fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar