tisdag 10 juli 2012

En riktigt helvetesnatt

Ja det va de inatt, verkligen..
Jag fick ett migränanfall halv 10 igår kväll. Jag ligger & skriker i soffan för de gör så jävla ont. Tar alvedon & migräntablett & ligger i Rickards knä & halvsover fram till kvart i 11.
Bara att mösa sig iväg till jobbet, väl där va de ju inte mycket bättre. Jag fick ligga på soffan i fikarummet en stund medan Marie började jobba lite smått. När de värsta gått över går jag ner & jobbar.
Det va en riktigt jobbig natt, huvudvärken gick aldrig över. Så jag har aldrig vart så glad över att få komma hem & lägga mig på morgonen vill jag lova!

Har sovit riktigt gott fram till Rickard väckte mig tjugo över två :)

Nu sitter jag här i handduk, ska upp & göra mig i ordning för om typ en halvtimma kommer Jan, Jeanette & Joel på kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar