söndag 8 juli 2012

Nedräkningen har börjat!

Nu har jag jobbat en hel nattvecka på 5 dagar, jobbat övertid igår (lördag) & börjar ikväll igen en nattvecka på 5 dagar till. När detta är gjort har jag jobbat 12 dagar i sträck. Jag vet att man inte får det, men det är inte mitt problem, det är min chefs om nån skulle säga nåt. På fredag morgon kl 06,06 går jag på semester! & de känns så himla gött!

Fredags, jag sov 2,5 timme när jag kom hem på morgonen. Va hemma hos mamma & greja lite. Sen åkte jag in till stan & shoppade i 2 timmar :) Åkte hem, tvättade, diskade, bytte lakan i sängen osv. Kvart i 6 när jag precis skulle börja med maten så började det att åska. Eftersom Rickard jobbade till 6 va jag ju ensam hemma, så jag bara slängde mig in i bilen & åkte ut till mamma & pappa. Rickard kom när han slutat så fick vi middag där :)
Lördag, Rickard jobbar 6-18. Jag jobbade 6-14. Efter jobbet åkte jag hem, tvättade, duschade & gjorde mig iordning sen kommer brorsan & hämtar mig. Kalas för honom för han fyller 20 år idag!
Så kom Rickard efter han slutat. Vi käkade smörgåstårta, tårta & bara hade de gött :)
Nu har jag myst med kattungarna & så tittar jag på tv. Ska försöka va uppe ett tag till, för nu ska jag vända tillbaka till natt igen. Detta är nog inte ett dugg bra för kroppen!

Men nu har ju Rickard semester så nu kan ju han sköta om allt i huset i veckan när jag jobbar ;)

Åh jag längtar efter semestern! Detta blir ju min första riktiga semester! Förra året hade jag ju bara 4 dagar, iår har jag lyxat till det med hela 3 veckor! :D Så de ska bli himla gött!


Jag & Biffen myser :)

2 kommentarer:

  1. tur du tar hand om dom väl;)
    pusss<3<3

    SvaraRadera
  2. javisst, dom har blivit så stora nu :D <33

    SvaraRadera