måndag 9 juli 2012

Semestergrubbel

Jag stör mig som bare den på att vi inte kan komma på vad vi ska hitta på på semestern! Alla andra har ju planerat för flera månder sen, medans jag nu sitter här nu & kollar runt på stugor, hotell osv.
Jag har ingen aning om vad vi ska göra. Vi kan la åka iväg till kusten eller vad som hellst, men jag vet att vi bara kommer bli rastlösa om vi åker iväg själva.

Så jag funderar på om vi ska ta 2 nätter nere i Varberg, så kan man strosa där & ha de gött & så blir det Ullared en dag. Tror nåt sånt räcker för oss? Så kör vi lite mer dagsutflykter resten.
Som Liseberg, Mariestad, Hjo & Karlsborg för minigolf & glass osv.

Vi måste hitta på nåt iaf, så jag inte bara slösar bort dom här 3 veckorna som kommer!

Menmen, de löser sig alltid :) Nu har jag bara 4 nätter kvar, positivt tänkande! =D



Varberg med Becca förra året :)

8 kommentarer:

  1. ÅÅh kan inte du och jag hitta på nåt också, nån liten sån där trip igen? :) Vore görmys!!! <3

    SvaraRadera
  2. Gäääääärna för mig gullet!! <3

    SvaraRadera
  3. Vilka veckor har du semester? Jag e väl i princip ledig när som från o med nu då jag inte fått nå mer jobb :( Suger men aa då kan vi ju göra nåt :) <3

    SvaraRadera
  4. Jaa de e ju tråkigt :( jag har semetster v. 29-31 :) <3

    SvaraRadera
  5. Okej men då borde vi kunna klämma in nåt? :) <3

    SvaraRadera
  6. Ja de tycker jag :) Vad ska vi hitta på? :)<3

    SvaraRadera
  7. Hmmm! :) Jaa vad vill du helst göra? :) <3

    SvaraRadera
  8. Jaadu, vet inte alls :o haru nått förslag? :)<3

    SvaraRadera