söndag 22 juni 2014

Det värsta

Hatar Det här när Rickard jobbar natt och jag kväll, nu har ju han åkt till jobbet. Vilket betyder att jag måste sova själv. Det är så svårt för jag har inte gjort det på överlänge nu! När jag går och lägger mig sen kommer jag höra ljud igen, ha extra svårt att sova och kommer sova oroligt. Det är så svårt sova själv när man är van att nån ligger bredvid och vakar  haha :)
Nästa vecka är bättre för då är han hemma när Jag går och lägger mig :)
Sista veckan innan semestern så jobbar vi kvällen ihop :)

Sen är det äntligen semester!! Ska bli så himla gött! 4 veckor! Vad jag längtar!



Sommarens planer går lite åt de barnsliga hållet! :) 

4 kommentarer:

  1. Du får komma hit och sova;)<3. Mats ska inte vara hemma på ett par dagar heller:O :/. puysss<3

    SvaraRadera
  2. Vart är Mats nu? :o puss <3

    SvaraRadera
  3. På utbildning i Göteborg:0, hans jobb legitimation går ut snart:0 , så den måste förnyas för att få jobba ;) puss♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha :o jo de kan ju va bra ;) hihi ❤

      Radera