söndag 22 juni 2014

Tre veckor har gått!

Ja idag är sista dagen,  sen har de här tre veckorna gått! Gått över förväntan bra från min sida.  Alla de andra gångerna jag försökt sluta med godis så har jag vart sur och grinig, gått och letat i skåpen och vart en riktig bitterfitta.
Men det har inte alls vart så denna gången. Vart lite sugen vissa dagar men har käkat russin eller nån frukt då och då har jag kunnat tänka på annat.
Jag är stolt över mig själv att jag klarat det. Jag kan om jag vill!  :D
Nu till det som vi väntat på, har det gjort nån skillnad på vågen?
Jag har inte rört nåt extra på mig alls, har bara slutat med godis, chips, glass, kakor och läsk.
Idag när jag vägde mig så visade vågen - 2kg! Så nöjd över det!

Har ju Therese att tacka för detta! Om inte hon dragit upp detta vadet så hade jag aldrig tagit tag i det själv. Glad att hon gjorde det.

Jag kan också!!


Vart en bra årstid att börja med detta med. 
Dessa två har utgjort mycket av mina kvällssnacks! 

(Googlebild) 

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat:)<3 fortsätt så :), godis kan man typ leva utan;) lite sött ibland är aldrig fel! puss<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag trodde inte det innan men det går faktiskt ;) <3

      Radera