måndag 23 juni 2014

Midsommarhelgen!

I fredags var det ju midsommarafton! Inget speciellt tycker jag längre. Men gött med en ledig dag! :)
Dagen gick först åt till bakning, städning, tvätt, bytte sängkläder, var på återvinningen, drack kaffe hos svärmor, duschade & fixade oss.
Sen på kvällen åkte vi till Therese, Johan & barna! Där var även Diana & Jonas!
Vi pratade, grillade, käkade jordgubbar, spelade spel & skrattade så tårarna rann!
En riktigt bra kväll! Tack! Åkte hem vid ett tiden :)

Lördagen sen så gjorde vi väl inte supermycket på förmiddagen. Grejade lite här hemma sen vid två åkte vi hem till mamma & pappa för det traditionella midsommardagenfirandet med mamma, pappa, Jocke, Katta, Sandra, Tobias, Jimmy & Tom!

Vid 15 kom folket & vi käkade ost & kex & spelade 7 kamp!
Jag & Sandra kom på en delad andraplats! Va kul att inte komma sist för en gångs skull ;)
Sen grillade vi & bara hade de gött!
Åkte hem vid 24 :)

Igår blev det en slappdag. Jag hade sovmorgon & gick inte upp förän 11, lät Rickard sova för han skulle ju jobba natt nu.
Så han kom väl upp vid halv 1. Så käkade vi lite, åkte till svärmor på kaffe & sen åkte vi in & handlade jordgubbar (jag va akutsugen) tog även med oss en pizza hem!
Sen har vi kikat serier! Två avsnitt av Viking säsong 2 & ett avsnitt av Once Upon A Time!
Två superbra serier som jag rekommenderar igen! :)




 Är såå kär i Vikings! Åh det är underbart! Kläderna, personerna, handlingen. Åh det är bara så jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar