söndag 29 juni 2014

Helgen!

Helgen har gått lika fort som vanligt!
I fredags va vi ju lediga, då hade vi sovmorgon, det började åska halv 12 så då kröp jag ner hos Rickard  sen gick jag nog inte upp förrän halv 1.
Dagen gick så fort,  vi veckohandla,  tvättade,  bakade kokostoppar osv.
Sen blev det tacogratäng till middag, mums :-)

Igår så Bakade jag biskvier och toscapaj, på eftermiddagen kom mamma, pappa, mormor och morfar på fika! Till kvällen när jag kört hem dom så gjorde vi pulled pork till middag, med pitabröd och sallad till :-)

Nu har jag precis duschat och ätit frukost. Min finaste Rickard hade gjort mackor till mig inatt och skrivit en söt lapp. Älskar den killen alltså!  <3
Nu har jag nån timme på mig att greja lite sen ska jag till Floby och fylla på mina ögonfransar!


De sötaste små skålarna hittade jag på ÖB för nån vecka sen! :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar