onsdag 22 februari 2012

Fettisdagen

Idag har jag ätit årets första semla! Fick t.o.m hemkörning från min egna bagare ;)
Rickard tog en vanlig & jag provade choklad/banan! Den va okej, men föredrar min vanliga vaniljsemla! :)
Semlor är ingen hit hos mig, är inte jätte förtjust i det alls. Men jag tror att jag ska göra en egen om jag får tag i semlebullar & göra en med massa vaniljkräm i! :) Det är mums!

2 dagar på jobbet gjorda, 2 dagar kvar. Sen långhelg! Lediga fredagen, helgen plus att jag har tagit ut flyttdag på måndag! På lördag så smäller det, ut på landet! :)
Ska bli såå skönt!

På fredag fyller Pappa år så då blir det middag & tårta här & sen vidare :)

Rickard låg & sov nu när jag kom hem från jobbet :o De trodde jag inte! Så jag har precis ätit upp de sista av salladen som blev över sen middagen igår & slappar nu lite framför tvn. Men ska la snart göra mig iordning & gå & lägga mig jag med :)



Idag är jag chokladsugen! Tänk på nåt annat, tänk på nåt annat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar