söndag 5 februari 2012

Tatueringssugen!

Jag vet att jag sa när jag gjorde den dyra Miami tatueringen att jag inte skulle tatuera mig igen på ett tag, men nu är jag sugen!
Vet vad jag vill ha, då är det svårt att hålla sig!
Vet bara inte vart jag ska sätta den.
Men iaf, jag vill ha en fjäder. Det är så himla vackert!
Så tror jag att jag vill ha ordet Familia eller La Familia, som är Familj på spanska.
Eller en kortare text med just familjen i fokus.

Funderar vidare för jag ska inte göra nån mer tatuering på ett litet tag till. (haha!)





1 kommentar:

  1. Det är jätte snyggt med en fjäder tycker jag, så do it!

    Tittade också in för att meddela dig att du vunnit tävlingen om ett unikt armband gjort av mig. Så kika in på min blogg, mail, eller facebook och lämna en kommentar med din adress så har du det i din ägo inom kort!

    Ha det bra/ Johanna
    www.joherman.blogg.se

    SvaraRadera