onsdag 1 februari 2012

Jag vill se ut som du, gå som du uuuuu

Äntligen fick jag träffa en vettig läkare som sjukskrev mig veckan ut! Nu kan jag bara ta de lungt & vila mig frisk till söndagkväll! :)

Ringde vetrinären förut & fick tid redan idag, dags för kastrering lilla Pepsi ;)
Nä men de kommer nog gå bra! Får hoppas att de hjälper mot de jävla gnällandet han gör precis hela tiden!

Så ska dit med honom halv 3, så fram till dess ska jag väl inte göra nånting, titta på tv & bara ta de lungt :)
De har börjat snöa lite ute igen, de ska väl inte komma massa mer snö nu hoppas jag? :O
Jag vill inte ha skiten, bort med det!

Menmen, nu närmar sig flytten iaf med stormsteg! Tror vi ska flytta helgen den 25-26! :)
Så får väl ta tag i det en dag snart & ringa till han som äger huset. Vi har lite att disskutera, vi ska skriva kontrakt, komma överens om allt på det. Så har han en hel del grejer kvar i huset, som jag hoppas att han kommer ta bort därifrån. Ska även kolla om vi kan få tapetsera om i ett rum, blir 3 väggar. Där ska vi ha tvn & soffan, så vill ha de lite mysigare där :) Men de borde gå bra!
Har isåfall redan bestämmt tapet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar