söndag 5 februari 2012

Watch out for that tree

Hade en riktigt myskväll igår!
När brorsan kom så gjorde jag en Pizza, så käkade vi den & tittade på Melodifestivalen.
Sen spelade vi Mario Kart, käkade blåbärpaj, jag & Tommy spelade en omgång med Mario Party 8.
Sen tittade vi på Djungel George & åt ostbollar!

Brorsan åkte hem vid 2 tiden tror jag? Så gick jag & la mig & tittade lite på film medans Rickard satt uppe ett tag & spelade.



Idag vaknade jag halv 11 av att Rickards pappa ringde, sen kunde jag inte somna om. Låg kvar till kvart över 11 ungefär, så nu har jag vart nere med tvätten & slängt in en maskin & ätit lite paj.
Nu har Rickard vaknat där inne, för de ringde igen. Så blir väl lite frukost snart.

Sen in i duschen, laga mat & käka innan det är dags att ge sig iväg till bowlingen kl 18 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar