torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag!

Är så mätt! Idag har jag ätit kasslergryta & färsk pasta, mums!! :D
Efter jobbet fikade jag hemma hos mamma & pappa, lite alla hjärtans dag mys :)
Jag behöver nog inte säga vad jag tycker om denna dagen, det har jag skrivit här i alla år så :)

Har vart ensam sen Rebecca åkte hem i måndags & det har gått över förväntan bra! Så det känns skönt, men nu är det ju inte många dagar kvar :)  Jag har sysselsatt mig med simning med Jenny, tvättat, diskat, grejat, ätit semla hos mamma & pappa, vart på återvinningen osv.

På söndag börjar jag ju jobba nåra veckor natt igen, ska faktiskt bli riktigt skönt att få slippa gubbarna ett tag & de tidiga mornarna! :)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen ska jag titta på Lyxfällan & äta tårtbiten jag fick med hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar