tisdag 26 februari 2013

Hjälp mig!

Gud, jag stirrar ihjäl mig på resor!
Jag & Rickard ska åka en vecka i sommar, när han fyller år! Så vilken vecka det blir har vi bestämt, men sen är nästa problem. Vart ska man åka?
Turkiet & Cypern är jääääävligt varmt i Juli, så funderar på nån Kanarieö? Eller ska man åka till Turkiet ändå? Eller?
Har vart inne på Fritidsresor, Ving & apollo nu i timmar. Hittat nåt man gillar, så hamnar priset på 18000 för oss två en vecka. Då funderar man på om det är för dyrt, letar vidare. Ska man ha all inclusive? Har man det är det ju inte så noga vart man hamnar, då är det ju okej att hamna långt från centrum. Men samtidigt är det kanske mysigt att bo nära centrum så man kan prova lite olika resturanger osv?

Vi åker gärna till ställen som är designat för två, alltså ställen som är utan barn.
Har ni vart på nån bra charterresa som ni kan rekommendera? Eller ett bra land man kan åka på sommaren som inte är alltför hett? Tips tack! =D


1 kommentar:

  1. Hej Jennie, vill du inte ha det för varmt skulle jag säga att Gran Canaria är ett bra alternativ under juli. Vårt Sunprime Atlantic View i Playa del Inglés är ett utav mina personliga favorit hotell. Här fokuserar man på lugna härliga semestrar för vuxna med god mat och det lilla extra. På balkongen finns en skön rottingfåtölj med tillhörande fotpall där du kan lägga upp fötterna när du sitter med badrocken efter en dag i solen. Jag älskar de små detaljerna som ger guldkant och hotelelt är fullt av dem. Under sommaren kan ni köpa till frukost på hotellet, och vilken frukostbuffé sen, allt man kan önska sig. Jag ser att det finns priser ifrån cirka 6500 kronor beroende på när i juli ni vill resa. Kika gärna närmare på hotellet här: http://bit.ly/UqrwEp. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss så hjälper vi er gärna att se till att din man får en födelsedag att minnas. Önskar dig en fin onsdag! Hälsningar Evelina, Ving

    SvaraRadera