torsdag 21 februari 2013

hejåhå!

Sitter nu med en kopp kaffe i handen & tittar på Hela England Bakar, tycker det är mysigt med bakprogram, jag blir lugn & harmonisk :)

Idag har jag inte lyft ett finger! Jag sov till halv tre, gick upp närmare halv fyra.
Åt frukost, la mig i soffan & bara kollade på tv. Tittade sen på gårdagens avsnitt av Sveriges Mästerkock. Lagade mat, tittade på Ullared från i måndags, sen va de Lyxfällan på tv. Sen duschade jag & slängde in en maskin tvätt.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe & sen föna håret. Sista natten för veckan, så skönt!

Så jag måste hitta en ny bok att ta med till jobbet, det är sådär lagom att göra på nätterna, så det är lagom att läsa lite mellan varven :)

Vad händer för er i helgen? Jag & Rickard har än så länge inget planerat, vilket är väldigt skönt :)
Så det kan mycket väl bli en alldeles för slapp helg!

Kan inte lova att de inte kommer upp några tråkiga inlägg inatt. Påtal om det, jag vill inte att ni ska må dåligt över det jag skriver eller känna er tvugna att trösta mig eller tro att ni inte räcker till för mig. Jag vill bara få ur mig allt, detta är min dagbok! Mår jag dåligt & behöver prata mer om det, då hör jag av mig :) Tack för att ni finns! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar