lördag 22 juni 2013

midsommardagen!

I onsdags hade jag tid för klippning & färgning hos Camilla i Floby. Jag är såå nöjd!! Färgen blev jättefin, gjorde slingor i tre olika nyanser & klippte av rejält på längden. Men åh vad det blev bra! Inte ofta jag går från frissan & är nöjd! Ska helt klart fortsätta att gå hos henne! :)

Torsdag jobbade vi till tre, sen när vi kom hem ringde jag volvo assistans & fick ut en bärgare som körde in bilen till stan & vi fick lagat punkan. När vi ändå va inne så hämtade Rickard ut delarna till cabben, & jag va inne en snabbis på ÖB & köpte med lite donken hem,  gött! :)
Sen åkte vi ut till mamma & pappa & badade! De va svinkallt först, men sen va de riktigt gött! :)
Blev lite grillat till kvällsmat där :)
Igår va de midsommarafton, även den spenderade vi hos mamma & pappa! Jag bakade rulltårta med jordgubbsgrädde & skivade jordgubbar i, som ve dekorerade med grädde & jordgubbar, så gott! :) Så vi käkade massa gott hela dagen, färskpotatis med kassler & jordgubbar, tårta, godis & till kvällsmat blev det jordgubbar med glass ;) Spelade massa spel under dagen med, jag vann faktiskt ett par gånger! :)

Idag har vi inte gjort mycket alls, Pepsi kom äntligen tillbaka efter 4 dagar ute på vift! Vad vi har vart oroliga! Gör aldrig om det mer!
Har packat lite, duschat & vart & handlat för lördagsmys :)
Nu har vi käkat tacos & så har jag bakat en rabarber & hallon kaka :) Hoppas den är god!

Nu tittar jag på Hajar som hajar & äter kola :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar