tisdag 25 juni 2013

Snart är det dags! :)

Idag kom lönelappen & den såg helt okej ut! Så då bestämde jag mig att jag kunde unna mig lite nya kläder! Så skickade efter på Halens, slutnotan hamnade på över 1000 spänn! Hoppas allt är fint & passar nu bara :)
Igår köpte vi en ny diskmaskin till huset också, så den levereras nästa vecka!
På måndag har vi tid att skriva klart pappren med lånen, försäkringar osv halv 9 & sen kl 9 ska vi skriva pappren på huset & få nycklarna! Spännande, det närmar sig med stora kliv! :)

På fredag ska jag åka till Skövde för mitt tremånaders återbesök för ögonen! Ska va där kl 9, huh va tidigt! Funderar dock på om man ska typ käka nån frukost & sen gå på stan eller nåt? Vet inte än, vill ju inte gå där själv kanske. Får väl dra med mig Rickard så jag slipper åka ensam i bilen, det är rätt trist :P För becca du jobbar väl då på dan? Åh Jenny lämnar ju mig här hemma! Elakt! Tycker allt att du kan ta med mig! :D

2 kommentarer: