måndag 10 juni 2013

Tar tag i livet!

Har bestämt mig för att börja om från början! Ta det lugnt & göra så gott jag kan!
Har satt upp lite regler för mig själv, som tex. att jag bara får äta lite godis på lördagar osv.

Motionsmässigt så blir det cykel, simning & min crosstrainer. Även promenader om jag nu känner för det, men att gå ut & gå är det värsta jag vet. Iallafall ensam.

Igår började jag med en cykelrunda, jag tror aldrig att jag kommer att göra om den! Fyfan, dog tre gånger & tänkte två gånger att jag ringer på Rickard så får han komma & hämta mig! Men jag klarade det & jag är såå stolt! :)
Idag blev det ingen cykel, har så himla ont i rumpan! Gick lite på crossen förut, får räcka för idag!

Nu blir det snart lunch, sen dags att jobba!


Min runda igår! 
Jag förstår dock inte runkeeper & kalorimätaren? Igår när jag va klar stod den på 535 brända kalorier, idag 322? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar