torsdag 6 juni 2013

Sveriges nationaldag!

Mjukglassen va inte alls god :( Vi spritsade i dom i strutar & doppade i strössel, då gick de bra! Men själva glassen i sig va inget vidare! Så diss på den!

Just nu klipper Rickard gräset & jag var med ute en stund & klippte ner nyponbusken vi har utanför garaget som växer som fan så de knappt går att öppna dörren! Sen klippte jag ner rosenbusen som växer upp utanför ytterdörren! Blev helt slut så jag gick in & vila i soffan :)
Lilla mini ligger brevid mig, söto!

Pepsi han älskar att vara ute när det är sånt här fint väder, medans mini är ute kanske 10minuter innan hon vill in igen. Tror att hon blir väldigt varm i sin svarta päls!

Idag är det ju nationaldagen, nån som firar? :)

2 kommentarer:

  1. Om du kallar fira att köpa tacos o tillaga så visst då firar jag ;) Ska slöa te en film ikväll!1 Sen jobb :D

    SvaraRadera
  2. Haha men typ samma här, fast grillat då ;) kul för dig! jag ska snart gå & lägga mig, inte riktigt frisk än :/ (fast jag tror att jag är frisk & gör mer än jag borde!)

    SvaraRadera