lördag 29 juni 2013

Shopping!

Blev en bra dag igår! Fick köpt mig en ny klocka & en ny handväska! Som jag letat efter en bra väska, äntligen hittade jag en! Så snygg, matchar min nya klocka med roséguldsdetaljer!
Blev frukost på coop & gofika på waynes!





På vägen hem så svängde vi förbi Jenny & Mats & matade katterna :)
Sen när jag kom hem bakade jag blåbärspaj innan mamma & pappa kom & åt! Vi grillade & käkade paj till efterrätt! :)

Idag har vi vart ute vid katterna, lämnat lite saker hos Rickard mamma, tvättat, packat, bakat chokladrutor & haft Johan på fika!
Nu har vi käkat tacopaj till middag :)
Imorrn ska jag spela bilbingo med mamma om det inte regnar :)

Hämtade ut paketet med kläder jag beställt med, skickade tillbaka tre plagg, ett tog mamma & jag behöll två själv :P Hehe, va bara pippitröjan & ett par mjukisshorts som passade mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar