söndag 3 november 2013

Första helgen i November

Hej!

Då va de söndag igen, helgerna går alltid lika fort!
Plus att vi har gjort endel med så då flyger tiden iväg!

I fredags så va jag hos Doktorn på morgonen, sen bakade jag bullar på förmiddagen & sen kom Rickards mormor & morfar hit! Så blev det kaffe med nybakta bullar, så gott! :)
Sen plockade vi in veden, Rickard fick ett snöblad så den satte dom på traktorn & testade :)

Åkte sen in till stan & hämtade ut mina nya tabletter & handlade grejer till tacos :) Åkte sen förbi Rickards mamma & drack kaffe :)

Sen blev det mys i soffan hela kvällen med tacos & skumtomtar, mums! :)

Igår skulle jag åkt till Skövde för storshopping! Behöver nya byxor, nåt fint till dopet nästa helg & en massa andra saker. Men vaknar upp kl 8 med världens huvudvärk, magknip & illamående. KUL!
Tar alvedon & sätter mig i soffan, för kan inte ligga ner för då känns det som om jag ska spy. Somnar sittandes i soffan & vaknar till av Pepsi. Går in i sängen & lägger mig & sover till 12!!
Magen är okej när jag vaknar men huvudet känns som om det ska sprängas. Rickard bäddar ner mig i soffan, ger mig migräntablett, cola & pommes pinnar, finaste! <3
Sen ligger jag hela dagen i princip, hata huvudvärk!
Vid 5 tar jag mig i kragen, vi klär på oss & åker ner till kyrkogården & tänder ljus hos farfar <3
Sen åkte vi hem till Johan & Therese för myskväll! Jag & Therese åker in & hämtar pizza & käkar sen blev det massa prat & lite film :)

Idag vaknar jag upp med gissa vad, jo en go huvudvärk! Så Rickard åkte precis iväg ensam till sin pappa för att fira sin farmor, jag orkar inte! Man bli så slö!
Så nu ska jag bara ta de lugnt, laga lite mat sen & åka in till bowlingen & hoppas att jag klarar av att bowla :P

Jag hoppas verkligen att huvudvärken bara är en övergång till de nya tabletterna. Doktorn sa att jag inte skulle få huvudvärk av de här.

Är mycket deppiga "sjuk" inlägg nu, men jag har mått dåligt en längre tid nu & det är skönt att skriva av sig det. Jag hoppas jag kan bli mitt normala jag snart igen! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar