torsdag 14 november 2013

fortfarande sjukstuga här

Min feber håller sig på stadiga 38 grader, men jag känner mig ändå rätt okej! Jag har orkat göra lite småsaker under hela dagen!
Jag har pysslat lite, lagat en lätt middag & gjort marknadsnougat!
Som förövrigt är superlätt & den godaste jag gjort! Så den har jag småsmaskat på lite under kvällen!
Älskar att ha nåt gott att kunna äta på när jag mår dåligt, då känns det mycket bättre ;)

Sen har jag snart kommit halvvägs i min nya bok jag köpte för nån vecka sen & började läsa igår :)
Inte alls min typ av bok & jag behöver inte läsa den egentligen. Men ville läsa den för min egen skull! Berättar vad det är när jag är klar :)

Trodde att Rickard skulle komma hem under kvällen för han mådde inte bra imorses. Men innan han åkte iväg till jobbet sa han att han kände sig piggare, så antar att det blev bättre :) Skönt, räcker med en sjukling åt gången.
Jag tar ganska mycket plats när jag mår dåligt. Jag är verkligen en drama queen & vill ha all uppmärksamhet & vill bli omhändertagen.
Så de funkar dåligt när vi mår dåligt båda två, för då kan jag inte få all uppmärksamhet som jag vill ha ;)

Imorgon kommer Rickards mormor & morfar igen för att göra ett nytt försök med snökedjorna! Rickard har vart & hämtat hem rätt, så nu ska de passa :)
Så blir väl lite fika, ingen aning om vad jag ska bjuda på. Tror inte jag orkar baka nåt, har en rabarber & hallon kaka i frysen & vaniljsås i kylen, så tar nog det & en bulle! :)

Nu ska jag fortsätta slappa här i soffan framför 69 saker du vill veta om sex :)






Är så himla sugen på att dra iväg en kortis nånstans & bara ha lite kul :) 
Jenny & Becca! Vi kanske ska dra upp & hälsa på Emma eller nåt? 
Bo på hotell, shoppa, käka gött & bara va en helg? :) 

2 kommentarer: