lördag 16 november 2013

Gårdagen

Igår sov vi riktigt länge, till halv 12! Så skönt att kunna sova bort febern!
Så käkade vi frukost, jag va inne i duschen en snabbis & sköljde av mig febersvetten, haha.
Sen kom Rickards mormor & morfar! :)
Jag tycker så himla mycket om dom! De snällaste morföräldrarna nånsin tror jag!
Alla vet ju att jag inte gillar min mormor, så att komma Rickards lite närmare & ha roligt med dom är så himla skönt tycker jag :)
Så vi fikade, sen när Rickard & Steve var ute & satte på snökedjorna så satt jag & Gun inne & bara pratade :)
När de sen åkte iväg till Rickards mamma så slängde vi oss i soffan med lite godis & kollade på tvn :)
Eldade i kaminen & sen gjorde vi tacos!
På kvällen kollade vi på Monsters University! Den va mysig & rolig! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar