tisdag 12 november 2013

Sjuk..

Vaknade inatt av att jag hade världens huvudvärk! Trodde huvudet skulle trilla av så jag grät lite, Rickard vaknade av att jag grät sen somnade jag om på hans arm.
Vaknar sen när klockan ringer med samma värk, kul!
Tar febern, jodå feber har jag allt dragit på mig med!
Hängde med Rickard in & handlade (så jag verkligen får det jag vill ha) hehe. Men de gick fort för vi behövde inte så mycket. Var dock helt slut efter & huvudet bara bultar!

Nu innan Rickard gick till jobbet bäddade han ner mig i soffan med både filt & täcke & flera kuddar :) Eldar i spisen gör jag med, så hoppas jag får upp lite värme snart. Låg & hackade tänder i sängen inatt. Har ont i halsen med på detta, varför inte få allt på en gång?

Så idag ska jag bara ligga här i sängen & kolla på filmer eller serier! & äta choklad :)

Så jag finns här om nån har lust att ses höll jag på att säga, nä men om nån vill prata eller nåt :)



Idag fyller min kusin 15 år! Helt sjukt vad gammal han har blivit!
Idag om två månader fyller jag år, bara så ni vet! ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar