tisdag 19 november 2013

Tuesday

Det är tisdag & klockan är kvart över åtta & Rickard gick nyss & la sig! Haha, han blir verkligen trött när vi går upp vid 5 :P

Igår jobbade vi som vanligt, idag & resten av veckan är det kurs i Skövde! Inget roligt alls men alla måste gå den så.. Men gött att komma från jobbet lite & göra nåt annat :)
Går med din farbror Jenny ;)

Mår så himla bra varje gång jag kommer hem, för i söndags satte vi upp alla adventsljusstakar & stjärnor! :D Så det är så himla mysigt här nu!
Även fått upp alla julgardiner! Igår va vi i Hjo med mamma & pappa, medans pappa & Rickard bowlade var jag & mamma på hem & hobby & köpte de gardiner som fattades. Var bara in till finrummet, men blev dyrt ändå då de gick åt nästan 8 meter till de tre fönstren!
Men fint blev det! :)
Så ikväll har jag gått & bytt lite dukar osv. Så himla mysigt att äntligen få börja julpynta & pyssla!! :)
Kommer lite bilder på vårt julhem en annan dag, för jag orkar inte fota idag :)

Nu ska jag kika runt på nätet lite & slökolla på tv, sen får jag väl också pallra mig i säng :)




Julen 2008

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar