torsdag 3 april 2014

Första torsdagen i april

Hej!

Igår hade jag sovmorgon och gick upp kl 16, sen duschade jag och åkte till stenstorp och hälsade på Marie! Gick promenad, käkade kvällsmat och tittade på mästerkocken innan jag åkte hem, gjorde mig klar för jobb och åkte!

Idag sovdags bara till kvart över ett, vakande ich kunde inte somna om när jag visste att jag sjuke upp kvart i två :p
Åkte in till stan och mötte upp Jenny och gick på vårmarknaden! Blev lite godis, munkar och plastpåsar ;)
Åkte hem och grävde upp rabatten, så skönt att det är gjort! Nu ska jag köpa rosor dit, lägga vävplast och sen sten på. Inget mer rensande!

Hämtat ved och käkat en äggmacka med, så nu känner jag mig rätt nöjd med dagen så tänker bara slappa nu tror jag :)

Härliga vår!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar