torsdag 17 april 2014

Skärtorsdagen!

Äntligen helg!

Började dagen med sovmorgon till kvart i ett, gick upp & käkade banan.
Sen åkte jag in till stan, shoppade på ÖB, Kapp Ahl & HemCompaniet!

Sen mötte jag Jenny för fika! Mys som vanligt! :)
Sen åkte vi till Axel & Ebba för jag ville kika efter en vårjacka. Hittade en jättesnygg mörkblå, va lite dyr men jag köpte den ändå! Behövde ju ha en jacka :)
Åkte efter det ut till Kinnarp för att köpa present till Ida, köpte mig även en sockerströare :)
Så blev en Riktig shoppingdag för min del! Men det gör inget ;)
Haha. Tog med varsinn räkmacka till mig & Rickard med, blev hans frukost ;)
Nu sitter jag hos mamma & pappa, Rickard har bytt däck på Boran så vi ska väl åka hem nu för det är ingen annan hemma här just nu :P

Känns som fredag idag, men det är helt okej för då blir ju helgen lite längre, med två fredagar, hehe ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar