fredag 25 april 2014

Inväntar farbror!

Förmiddagen blev inte alls som jag tänkt mig :/
Hade klockan på kvart över 12,hade lite saker jag jag tänkt göra innan min farbror hämtar mig. Telefon ringer typ tio över 11,känner mig pigg! Stänger av klockan och tänker, nu kan jag få ännu mer gjort! Men jag ligger kvar och drar mig, inte bra, för jag somnar om!vaknar strax efter ett och allt känns förstört och får ångest..
Men vad ska jag ha ångest för? Fan så mycket har jag väl inte att göra att jag inte får sova?

Jaja, har ätit banan och nu kommer nog tom snart!
Ska in och hämta volvon från verkstaden, hoppas han är fin nu :)
Saknar han, vart borta sen tisdags, haha! :)

Blir lite ärenden i stan när jag ändå är där, sen blir det hem och fortsätta med det jag skulle gjort förut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar