tisdag 1 april 2014

OH baby doll

Började dagen så härligt som med en fika på stan med Jenny! :) så gick vi ett litet strög på stan, jag köpte en ny rakhyvel då jag råkade bryta av min gamla häromdagen :p tack för stunden!! :) <3

Sen åkte jag hem, bytte om och satte igång med att vårstäda bilen! Drog ur mattorna, dammsög, slängde skräp, polerade alla säten med läder tvätt (tog hur lång tid som helst och va så tråkigt! Men nu skiner sätena ;) putsade framrutan, städade panelen med lite medel och torkade ur alla dörrar, sen i med tyg mattorna och sen va jag klar! Så skönt! :D så ska han få en tvätt när jag åker till Skövde på fredag och! :)

Snart dags att byta bil med, spännande! :)

Sen grejade jag inne, gjorde mackor till Rickard och en smootie till mig inatt och kokade ägg :) sen blev det middag, lax med ugnsgrönsaker och hollandaise! :)

Körde lite wii fit med, provade avancerad boxning och jag fick ingen ordning alls på fötterna! Haha, gick bara fel :)

Nu dricker jag kaffe, blir ett päron snart med innan jobb igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar