torsdag 9 april 2009

don't you dare to come back

Om ett tag ska jag iväg till Tom & jobba igen, va där både i måndags & i tisdags, gött med lite extra pengar så jag kan roa mig lite iaf ;D
Just nu är jag jättepartysugen (igen) & hade jättegärna gått ut ikv, men jag vet att när jag är klar ute hos Tom, vilket kommer ta några timmar eftersom vi ska klyva ved idag & det kan man hålla på med i huuur många timma som hellst, så kommer jag inte orka gå ut :P
Sen har jag egentligen inte råd, men förhoppningsvis får jag betalt av Tom idag så det är väl inget egentligen x)
Menmen, det blir nog att slänga sig i sängen & glo på tv sen när jag kommer hem :P

Idag har jag vart hos farfars grav & gammelmormors grav & gjort lite påskfint! :)
Sen drog jag med mig Jenny till Skövde för att köpa en mobilficka & ett minneskort till min nya mobil som jag fick igår!
Åååh som jag har längtat efter den! & den är sååå söööt! rosa & urgullig :) hihi ^^
På lördag ska vi åka ner till mormor & morfar, stannar bara till söndag som tur är :) det går bra att vara där en natt, men inte längre :P

Igår va jag på Ullared med mamma & pappa :) blev lite smågrejjer bara, inget speciellt :P
Nä nu ska jag strax åka, så nu ska jag dra på mig mina gula arbetarbyxor & sen fräsa iväg med min Rustan ut till Gökhem ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar