onsdag 29 april 2009

Lovely day!

Jag har brännt mig på armarna efter en hel dag ute i solen :o Marknaden i Nossebro med Jenny var rolig :D
Om en timma ska jag vara inne i stan, redo att tatuera mig :o
Kommer nog bli jättebra! :D
Imorrn är det fest hos Mirre, har jag längtat efter nu flera dagar :D

Längtar även till studenten & veckan efter midsommar! Får hoppas bara det blir som han säjer :o x)
Aja det märker vi :D
Annars då? Förra veckan va jag hemma från skolan mån-ons pga. foten, på torsdagen va jag hos Sanna & grillade & i fredags va jag hos Johanna Johansson & grillade, det va mycket trevligt! :D
Helgen har varit lugn. Gjort tre nationella redan i veckan, muntligt i både eng B & sv B, båda gick okej! även gjort writing i eng B. Tyckte det va väldigt svårt, så vi får väl se hur det gick :o

Skulle göra klart handelsläxan med, jag & jenny kikade skyltfönster idag i Nossebro, ska bara skriva rent & så nu! Får chansa lite om vad det står eftersom jag inte fått pappret :o

Nu är det snart mat sen är det dags att åka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar