måndag 6 april 2009

how can you be so heartless

Tjupp :)
Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket trots att jag inte gick upp förän kl 10 :P
Har krattat hela gräsmattan, så nu är alla pinnar borta :)
Sen bakade jag en bärkaka, som blev jättegod ^^ Efter det städade jag altanen, torkade, dammade & dammsög & plockade iordning! :)
Fick 50 spänn för det, 16,50 i timmen, vääldigt dåligt! ;P
Så nu när pappa kom hem & fick reda på att jag bara fick 50kr för allt jobb jag faktiskt gjort, så tyckte han så synd om mig & sa att jag fick låna hans bensinkort när det va dags för mig att tanka nästa gång :)
Mohaha, jag har pappa virat runt mitt lillfinger! Det har jag alltid haft ioförsig ;P
Kl 5 ska jag ut till Tom & jobba, vet inte vad jag ska göra än, vi skulle antingen börja klyva ved eller något annat. Det visste han inte förut, han bara ; kom vid 5 du, så får vi se vad vi hittar på!
Hoppas jag kan tjäna ihop en slant där med! :)
Ni märker att jag är i desperat behov av pengar va? haha, jaa det är jag verkligen!

Åååh vad jag vill ha min nya mobil! Det enda jag gör just nu är att sitta vid mobilen & vänta på att jag ska få ett sms där det står att mitt paket har kommit & att jag kan hämta ut det!
Det är såå himla tråkigt att vänta på något som man vill ha, det tar sån tid.

Aja, nu ska jag kanske tvätta bilen, den är så jävla skitig så det är inte sant, det behövs verkligen!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar