torsdag 2 april 2009

once I ran to you, now I run from you

Dagen har vart bra :) 2 lektioner i skolan, 12 tåget till skövde där jenny övningskörde sen åkte vi vidare till falköping. jag är ju så jävla grym (haha) så jag fixa en parkeringsplats jättenära marknaden ;)
vi gick runt, mötte carro, käkade på wokstugan, gick runt lite till. Sen drog vi till donken, köpte varsinn glass & satt ute i solen :)
sen strögade vi lite, & skjutsade jenny till floby. Sen tog jag & carro en skön långpromenix på 55 min, det var jättehärligt vill jag lova!
sen tjötade vi lite hemma hos mig innan jag körde hem henne :)
nu har jag ätit kyckling & tittat på svampbob :) så nu vet jag inte vad jag ska göra :P
åååh jag blir fan kissnödig var 5:e minut typ, gaaah vad jobbigt det är att ha urinvägsinfektion, jag får krupp!
ehm, jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska göra, känner verkligen inte för att lägga mig & kika på någon film, det är för fin väder ute för att jag ska ha någon ro att sitta still så länge xD
Så, nån som har något förslag på vad man kan göra en sån här härlig dag som inte inkluderar film eller promenad? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar