tisdag 21 april 2009

Just relax

Jag är stolt över dig L, starkt gjort!

Om 45 min kommer pappa hem :D Sen ska han köra mig in till stan, eftersom jag inte kan köra själv än :P
Så ska jag kolla på min tatuering så den ser bra ut & så, för imorrn är det ju dags :s
Jösses, läskigt, men ska bli så kul att äntligen få den gjord! :D
Nån som hänger med & håller handen? xD haha.

Idag har jag duschat så tog av bandaget från foten för första gången på ett par dagar, svullnaden har gått ner & foten har normal size igen, men hela foten är blå/lila & så har jag ett ganska stort blåmärke just där jag fick skivan.
Tog kort på fötterna för att visa skillnaderna, men eftersom jag inte får in dom på datan så får ni låtsas att ni ser mina fötter, en med normal färg & en som är lila/blå xD

Har försökt komma nånstans på mitt tal, men det går fan inte, har valt ämne iaf, men så mycket längre än så kommer jag inte :s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar