onsdag 22 april 2009

You raice me up

Blir ingen tatuering idag, hon va verkligen jättesjuk så hon ville inte tatuera & jag förstår henne.
Men nästa onsdag smäller det istället :D
Idag är jag fruktansvärt rastlös, Leonard kom just hem så nu har jag äntligen nån att prata med på msn iaf :D
mamma & tommy är på kss, mamma kommer väl hem om en timma kanske.
men ååh vad skag jag nu göra idag då :P
min fot är lite bättre, kan stödja på den nu, men kan inte trampa ner helt för det är i stortån jag har mest ont :P

Igårkväll va jag & my family hos Stumpan, Jan & Joel. Vi fick tårta för att fira att J&J får behålla Joel, så kul :D
välkommen till knäppa familjen lille söte kusin! ^^

ursäkta att bilden ligger ner, men orkar inte vända på den

har även försökt mig på mitt tal i svenska idag igen, men det går fan inte, jag kommer ingen stans, det är ju verkligen apsvårt ju :s

Jag har iaf fixat ett fritidskort till fredag, så nu kan jag ta mig hem iaf :D Natalie va så snäll & lånade mig sitt eftersom hon andå inte skulle använde det i helgen :)

Nej ni, nu ska jag fortsätta prata med Leonard, äta upp mina vindruvor & försöka få även denna dag att gå. Imorrn blir det back to school


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar