måndag 20 april 2009

I donn't want you anymore

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, men har helt enkelt inte orkat :P
Va hos mormor & morfar över påsk :)
Sen på annandagen drog jag med mig Emma till Elmia! :)
Veckan har bestått av skola, sen i lördags va jag ute på Motorbanan & kollade på när pappa & jan körde! Ångrade när jag satt där & kollade att jag inte va med, men jag var för feg.
Ska va med nästa gång, i Augusti! :)
Sen på eftermiddagen när vi var hemma hos farbror & faster. Jag va helt slut efter att ha passat Joel hela dagen! Så skulle vi äta mat, så va vi tvugna att lägga i en extra slaga i bordet för att vi skulle få plats, då drar stumpan isär bordet för mycket & slagan ramlar ner på golvet, jag lyckas dra undan min högerfot, men såklart fick jag istället skivan på vänsterfoten!
Så på kvällen fick vi åka in till sjukhuset för jag kunde ju inte gå på foten. Läkaren konstaterade att inget va brutet, men vi skulle röntga ifall att det kunde vara en spricka.
Så igår fick vi åka till KSS, ingen spricka som tur va :)
Så nu har jag foten i bandage & får använda mig av kryckor för att ta mig fram.
Ska se om jag klarar av att köra bil ikväll, så jag kan gå till skolan imorrn.
Har iofs bara ninnas lektion imorrn, men missade ju den förra veckan så vore kanske bra om jag gick på den. Aja, det får vi se, hur jag känner mig i foten & allt. För nu har jag ganska ont.
Äter smärtstillande, & eftersom dom är ganska starka blir jag jättetrött av dom xD

Jaja, nog tjajtat om det. Imorrn ska jag iaf in till stan & kolla på min tatuering :) Sen på onsdag är det dags! hihi ^^
Nä nu ska jag försöka att börja med mitt tal i svenskan.

1 kommentar:

  1. hehe vem jag besökte.. det du ;)

    Hoppas verkligen din fot kna bli bra vi som skulle gå ut på torsdag. :)

    SvaraRadera