torsdag 23 augusti 2012

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Rickard väckte mig kvart i 12 idag, han ska få stryk!!
Haha, somnade om en stund till halv 2. Mösade mig tillslut upp vid 2 & duschade.
Va meningen att Becca skulle komma men hennes bil paja :(
Mycket tråkigt!

Så jag har bara slappat & tittat på gårdagens avsnitt av halv åtta hos mig, hämtat posten & käkat lite frukost :)
Om en timme eller två ska jag in till stan & handla lite, lämna pengar till Jocke för våra matchtröjor & köpa med nån mat hem.
Eftersom kvällen nu inte alls blir som planerat så får man hitta på nåt annat :)
Så det blir nån hämtmat istället, frågan är bara vad man är suugen på? :)

Pepsi kom hem igårkväll när Rickard kom hem från jobbet! Så skönt!
Han har inte vart hemma sen i söndags, så va lite orolig att räven käkat upp honom. Men nu ligger han här i soffan & sover, min lilla gris <3>

Såhär brukar det se ut här, katter överallt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar