torsdag 23 augusti 2012

Jönköping imorrn, yey!

Om 5 minuter ska jag åka & jobba, sista natten, så jäkla gött!
Imorrn ska jag åka till Ikea med Rickard & Tommy, hihi :)
Älskar Ikea, men att ha med två karlar, brukar bara bli massa gnäll osv. Men nu ska iallafall Tommy titta efter en fotölj, så hoppas att han är lite snäll iallafall :)

Gun-Britt hade med nya MIO katalogen till jobbet så bläddrade i den inatt, & jag är riktigt sugen på en sån där steghylla ni vet, slänger upp en bild här. Men de är ganska dyra på MIO, vet ni nåt annat ställe där de säljer sånhär?
Jag vet egentligen inte vart jag ska göra av en sån hylla, men dom är så himla fina!
Antingen en sån här med 5 steg eller en med 3 steg :)

Vet att jag har sett såna på Ö&B för nån månad sen, men jag tror inte att de finns kvar?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar