söndag 26 augusti 2012

Hobby tips!?

Jag måste skaffa mig en hobby att hålla på med hemma, när jag är ensam eller känner mig nere eller bara allmännt uttråkad. Vad kan man göra för grejer?

Jag har mycket grejer för att göra egna kort osv. Men jag har så himla dålig fantasi så det blir aldrig bra så har lagt ner det lite.

Jag broderade endel förr. Jag har ett broderi som jag köpte förra våren, som jag fortfarande inte börjat på för jag tycker det är så svårt att börja. Så det har jag bara skjutit upp, men tycker det är kul när man väl kommer igång :)


Jag har fruktansvärt dåligt tålamod, så det måste vara nåt som är lätt & inte kräver tålamod.

Jag tycker inte om att pussla. Jag hatar att sy. Jag kan inte måla/rita. Jag har dålig fantasi.

En sak som jag tycker är roligt att pyssla med är blommor. Sätta ihop arrangemang osv. Men det är ju inget man kan göra varje dag.


Vad har ni för hobbys? Va gör ni på fritiden när ni vill pyssla med något? 

2 kommentarer:

  1. hm. funderar på vad du kan hitta på;)

    du vet allt vad jag gör;)

    puss<3

    SvaraRadera
  2. haha jaa, jag har funderat på pärlor, men det är nästan för pilligt :o haha puss <3

    SvaraRadera