måndag 13 augusti 2012

Halens shopping

Förra veckan damp Halens höst katalog ner i min brevlåda.
Jag blev direkt kär i en tunika i spets, kollade igenom katalogen efter ett par Jeans.
(jag har inte köpt Jeans på flera år, vilket betyder att jag inte har ett enda par som passar längre)
& jag hittade ett parsom jag ville ha, ett par svarta med dragkedjan ibak nivet, som vart så populärt ett tag. Jag hatar vanliga jeans, för knappen gör alltid så ont & skaver i magen (jag har bara jeans leggings just nu)

Så jag beställde de, tunikan & en vanlig svart klänning med underkjol & det yttre lagret var i spets.
Idag var jag & hämtade ut paketet på Ica & allt passade! Kors i taket, jag brukar alltid få byta nåt.
Har väl äntligen lärt mig vad jag har för storlek, haha :)

& btw, Jeansen va ursköna! Ingen förbannad knapp i midjan! ;)



Tunika 49kr!
Passa på, erbjudandet gäller till början av september. Snygg dragkedja i bak med :)



Klänning 299kr


Jeansen, 299kr men hade 25% på en vara så blev 224kr :)
& söta lille Grå som va nyfiken :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar